Ultima sesiune!

Revenirea cu picioarele pe pământ a fost grea după absolvire. Am realizat că absolvire nu înseamnă chiar ”Gata cu școalaaaa!” …Cam orice sesiune este grea, mai ales când știi că după examene urmează vacanța. Puterea de concentrare se duce la fel de repede cum a venit, în cazul în care a venit; gîndul îți zboară la planurile pe care le ai cu privire la modul în care îți vei petrece vacanța, iar gândul restanțelor te îngrozește. 

Ultimul an de studii este cel mai greu pentru că știi că după sesiune vine licența. Îngrozitor pentru unii! Și tu încă mai speri să îngrași porcul în ultima zi… puțini sunt cei care reușesc! 

Încă din primul an, de la prima sesiune, am avut impresia că ultima sesiune va fi cea mai ușoară: puține examene, mult timp liber, puțin de învățat… A fost complet diferit de cum m-am așteptat: au fost multe examene și mult de învățat, iar timpul liber…cam deloc. 

Greu, dar nimic nu se compară cu liniștea pe care o capeți după sesiune. Eu, cel puțin, prefer să îmi petrec timpul citind. După câteva cărți teribile pe care am fost nevoită să le citesc pentru școală, simt nevoia să îmi clătesc ochii cu ceva cărți mai puțin violente și mai puțin ieșite din comun (într-un sens cât se poate de rău).  

Vi s-a întâmplat vreodată să citiți vreo carte și deși vă plictiseați citind-o, totuși v-ați fi simțit vinovați dacă n-ați fi citit-o până la capăt? Mie mi s-a întâmplat de multe ori (nu mai zic de cărțile care îmi plăceau foarte mult).

Până la licență, am un anumit domeniu de cărți pe care trebuie să le studiez, dar apoi…

Bibliotecă, watch out, vin după tine!

P.S. Sesiunea a fost în regulă. În ciuda stresului, am trecut și peste asta cu bine, mulțumită Celui de Sus! 

                                                                    Aveți grijă de sufletele voastre!

 

 

Leave a Reply

