Cred!

Sufletul nu este ceva de neglijat. De regulă, lumea se îngrijește de trup. Sufletul este lăsat undeva, în spate. Oamenii nu mai au timp de ”toanele” sufletului. Mă gândesc de multe ori cum aș putea face să fie bine…Oricât m-aș strădui, parcă uneori nu-i de ajuns și încep să disper, iar în acele situații îmi amintesc: ”Ajutorul îmi vine de la Domnul…” 

Cu siguranță nu sunt perfectă, deși mi-aș dori, dar în eșecurile mele, în complexele mele, Îl caut pe El. Uneori stau și mă întreb dacă mă ascultă. Sunt conștientă de slăbiciunile mele și tocmai acestea mă fac să Îl caut cu și mai multă ardoare pe El. 

Multele dăți în care I-am greșit, m-au făcut să îmi pun întrebarea:”Oare mai ascultă El rugăciunile mele? Care este limita Lui? Cu siguranță am depășit-o.” Dar Dumnezeu nu gândește în termenii noștri. Dreptatea Lui și modul Lui de a acționa nu se încadrează în tiparele noastre. Sunt făcută după chipul și asemănarea Lui, dar spre deosebire de El, eu nu sunt perfectă. Firea mea este coruptă. Sunt predispusă oricând păcatului, pe când El, are totul sub control. Numele care îi sunt atribuite în Sfânta Scriptură înfățișează întocmai caracterul Lui: 

  • Etern
  • Sfânt
  • Drept
  • Lumină
  • Omniprezent
  • Omnipotent
  • Omniscient
  • Bun
  • Îndelung răbdător
  • Bogat în bunătate
  • Veșnic
  • Dragoste
  • Milostiv

Acestea sunt doar câteva dintre ele. De multe ori mă retrag într-un loc unde să fiu doar eu, să pot fi eu însămi, în imperfecțiunea mea, vorbind cu Dumnezeul perfect. 

Nu pot spune cât de onorată mă simt să am atâta valoare în ochii Lui… Rămân uimită și copleșită ori de câte ori mă gândesc la acest lucru. 

             Pacea Lui să vă fie revelată și vouă, dragilor! 

Leave a Reply

